Ååå, for ein strålande morgon!

Opp og ut i trærne. Snart. Bare en kaffe til. Og en skive av det gode brødet. Vi skar av en skalk i går kveld- og englene sang noe vakkert av Bach, det er jeg sikker på!

Vi skal kjøre mosemaskin i mammas hage i dag. De regnbygene de har meldt om får vente til vi er ferdige. Jeg har sagt i fra. Foreløpig skinner sola og jeg kjenner hvordan jeg gleder meg til det blir varmt nok til å ta med kaffekoppen ut og sitte i hage-huska på morgenkvisten.

Startet Shetland Triangle med dobbel tråd i går kveld og det ser ut som det blir akkurat det jeg var ute etter. Tydelig mønster men tykt nok til å varme på kalde sommerkvelder. Blir skikkelig bra bare jeg kommer inn i mønsteret og ser det tydeligere.

It’s nice and bright out there and we are going down to Mom’s to do gardening after a breakfast where the good bread will set the tone for a heavenly mood. We sampled it late last night and I’m sure I heard some beautiful Bach music in the background!  I have started the Shetland Triangle with two strands of yarn and it looks to be just what I wanted. You can still see the pattern well and it will give the warmth I want when sitting on the porch in the late  summer evenings.

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

