All den friske luften

..har gjort meg døsen nå.  Vi brukte noen timer på å få plenen  klargjort og hengeren ble full. 

Vi tok ingen pauser før alt var gjort. Da satte vi oss ned til en kaffekopp. Det var bare Emma som holdt stand på verandaen  med mamma mens jobbingen pågikk.

Så var det noen greiner som skulle ned og vi dro hjem for å ta en dusj. Mamma inviterte oss ut på mat så nå har vi spist -og avsluttet med iskrem så det er ikke mulig å ta en tur med Emma før jeg har kommet meg litt etter all maten.

We finished in Mom’s garden after a few hours of hard work on the lawn. The trailor got filled before we sat down for a coffee. The plumtree got pruned, too and then we went home to have a shower before Mom took us out for dinner. Now i am so drowsy after lots of fresh air and food and ice cream that the dog has to wait for a bit before I can take her for a walk.

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to All den friske luften

  1. K@ri says:

    Det kan da sagtens være farlig med for mye frisk luft…. Jeg har i alle fall fått så det holder i dag, men jeg har ikke flyttet ett eneste ugress i helga! Det har vært nytelse fra ende til annen! Innimellom trenger man det også;-)
    Men det er fortsatt kake igjen om du stikker innom. Og jeg deler den gjerne med deg:-)
    Ha ei fin uke.
    Vakre tanker fra K@ri*

  2. marensin says:

    Hei! Jeg tror det var du som la igjen kommentar i bloggen min, tusen takk! 🙂

  3. lisbeth58bula says:

    Marensin; det var meg, ja! Koselig å besøke det!

Leave a Reply

