Hvis du har sett..

…Julia Child på TV noen gang- hvilket jeg gjorde  da jeg bodde i Canada- ville du virkelig like denne filmen. Jeg så noen gamle episoder og syntes hun var skikkelig pussig.. nå ser jeg filmen og som vanlig er Meryl STreep enormt god på det hun gjør. Men om du ikke har sett Julia Child noensinne så spiller det liten rolle. Filmen er bra likevel. På en sånn feel-good-chick-flick- kinda-way.

Likevel; har du ikke sett henne noensinne så gå HIT

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Hvis du har sett..

  1. Marianne says:

    Nu ved jeg hvilken film jeg skal kigge efter 🙂

Leave a Reply

