En tur i hagen

Jeg har vært en tur i hagen. Barbent.  Det var deilig der det var solvarmt. Og hekkene har igjen forvandlet hagen ,som vender ut mot en travel hovedgate, til Den Hemmelige Hagen ingen kan se oss i.

Det blomstrer noen steder:

Andre steder står det klart til å overta når tulipanene trekker seg tilbake: Det blir mange peoner i år også, ser det ut til:

For to år siden dukket det opp en av disse valmuene fra “ingensteder”. Den var nydelig og jeg ville gjerne ha den der. Nå er det nesten for mange av den. Kanskje jeg må foreta en vennlig men bestemt inngripen..

I’ve been for a little stroll in the yard. Barefoot. It was nice where the sun had warmed the ground. The tulips are blooming  and peonies and poppies are ready to take over when the tulips are done.

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to En tur i hagen

  1. sissel says:

    Nydelige bilder av hagen din. Det har ikke kommet riktig så langt hos oss. Koselig tid vi har foran oss.

    Håper du har ei fin pinse:)

  2. Lillesyrran says:

    Ja nå vet jeg ihvertfall hva jeg må bedrive i morgen før du kommer og ser hagan min på torsdag- denne er IKKE et skue nemlig!!! Flaut.

Leave a Reply

