Feber-nedtelling til ferien

Kristi fikk så høy feber i går kveld at jeg sov urolig i natt. Hun sov nok enda dårligere for feberen krøp til over førti før midnatt og det var nødvendig å pøse på med Paracet oftere enn hver 6.time. Etter halv dag på jobb og med meldinger mellom henne og meg flere ganger dro jeg hjem og tok henne med til legen. Der fant de ikke annet enn en hals som så litt styggut, men ikke SÅ stygg liksom. Hun fikk iallefall antibiotika og så får vi se om ikke det stabiliserer seg i løpet av morgendagen.

Selv er jeg også litt sår i halsen, men jeg har nå fått meg en liten lur på sofaen, skal ta hunden med ut i sola på en liten luftetur før jeg drar opp på siste vevkveld før ferien. Jeg tror ikke jeg blir så lenge, iallefall ikke uten litt meldingskontakt med den syke.. Egentlig kunne jeg (som alltid når jeg først har satt meg til) tenkt meg en aften midt i en haug blader og med saks. Avogtil sitter jeg med det og legger utklippene i en mappe som siden kommer ut når jeg vil lage noe i min “art journal”. Leste nettopp IHanna’s blogg  om nettopp dette, for hun gjør også det innimellom.

Gleder meg stort til bokpakken jeg har bestilt fra Tanum kommer. Disse titlene har jeg bestilt til min sommerferie- lesning:

Kristi worked up a very high fever last night and I didn’t sleep well from worrying about her. She probably had a much worse night than me, and after several sms between us while I was at work today I left early and took her to the doctor’s. He couldn’t find anything but a sore throat and put her on antibiotics. Hopefully it will get better in the course of tomorrow. I will soon take the dog for a wlak and then go to the last waving night before the holiday but won’t stay long. I worry about her when she’s this sick.  I have a bit of a sore throat myself.. I feel like staying home (as always) and cut out magazine pictures.. I sometimes do. I collect them in a plastic envelope for when I use them in my art journal. IHanna writes about it in her blog. I am looking forward to the books I ordered the other day. They are my holiday reading!

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

