Sommermorgen

..i sandaler og luftig topp. Det er sommervær i dag, det skal nytes så godt jeg kan mellom jobb og kvelsdarrangement. Jeg og Emma var ute og snuste inn morgendufter klokka sju mens tenåringene sov sin søte søvn. En er fremdeles for syk til å gå på skolen, omenn bedre enn hun var, den andre kom hjem fra klassetur klokka åtte i gårkveld, men hun var ute av stand til sosialt samvær inntil hun hadde hvilt seg i (fromodentlig) etterlengtet ensomhet ved TV’en i 2. etasje til klokka halv elleve. Da kom hun ned til oss og fortalte fra turen for så å gå opp igjen en halv time senere og sovne søtt. Hun skal ikke på skolen i dag heller, ikke før hun tar med oss foreldre og drar på avslutning for 10.klasse i kveld. Tenk; nå får vi to som går på videregående fra høsten. Jeg har 4 timer undervisning i dag og fredag blir det storopprydding i hyller og skuffer etter årets aktivitet  ved arbeidsplassen min på jobb. jeg gleder meg vilt til ferie!

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

