ATCs. Ferdige på forsiden

Det har blitt pakket og organisert til en liten campingtur for helgen. Jeg gleder meg faktisk. I allefall inntil jeg har ligget en matt på luftmadrass. Men puten skal med- det bare sier jeg!!

Kristi og jeg har tatt en kaffekopp sammen ved bordet, mens hun spilte musikk for meg og jeg viste henne mine ATCs.

Nå er forsidene av dem ferdig. Det siste jeg gjorde var å skrive med vannfast tusj; Faces, siden byttet (swap) har temaet ansikter. Så har jeg kjøpt noen nye akvarellblyanter som jeg fargela enkelte detaljer med. Se her for hva som ble gjort før dette. Siste steg blir å lime på en lapp med mine opplysninger bak på kortet før de sendes til initiativtager som deler ut to kort fra hver deltager til oss. Dermed vil jeg ha en bunke med forskjellige “kunstkort” fra min første swap! Kuuuuult!!

Kristi and I having coffee at the kitchen table. It’s raining outside. She is playing music for me . I am showing her my finished ATCs. The last two steps were letters done with a waterproof marker and some colouring in of details with new aquarelle colouring pencils.

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

