Finn.no

Jeg har en gammel spisestue i teak fra 60 tallet. Ettehvert som årene har gått, er stoler gått dukken, og nå har vi bare 4 igjen. De er med skaitrekk — og det er jo aldeles ufordragelig å sitte på, men jeg har laget mønster og sydd slipcovers til, så da blir det jo ganske fint synes jeg selv.  Nå kom jeg over seks stoler til på Finn.no, og snart reiser jeg til Holmestrand for å fylle bilen med dem. Det regner og tåka henger ute, så det er igrunnen derfor jeg valgte å hente dem i dag. Jeg er utstyrt med kaffe på kanna og mellom radio og lydbok skal jeg nok klare å fordrive tiden mens jeg kjører. Bill vil helst slippe å bli med og begge jentene er så forkjøla at det er nok best å la dem sove ivei.

My teak diningroom set has suffered the loss of a few chairs over the years, but the other day I found an add on the internet where the same set was for sale. I am going soon to pick up the chairs. It’s about 2 1/2 hour drive from here, I am alone in the car, but I’ve filled the thermos with coffee, got an audiobook and I’m sure I’ll be able to pass the time somehow… The chairs have foul-looking seats and backs that sticks to your bare skin if you sit on them wiht, say shorts, but I have sewn slipcovers for mine , so that makes it aaaalll better!

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

