Stoler i hus- sammen med litt papir og stempel-godis!!

Jeg fant lett fram til gården der de solgte stolene  og mannen i huset inviterte meg til å ta en titt i brukt- og antikkbutikken i kjelleren på huset sitt. Jeg tenkte at da kommer jeg ut med mere, så jeg takket nei!

Imidlertid stoppet jeg i Kongsberg for å finne en hobbybutikk som solgte tykt akvarell papir. Det fant jeg, men det var også litt av hvert annet der selvsagt- og da kom det jo litt mer i posen..  Teesha Moore stemplene som jeg fikk med på kjøpet da jeg bestilte noen av art journaling magasinene hennes, fikk nå limpute og akrylplate så stemplingen blir bedre.

Jeg fant selvsagt også en restekasse, dvs damen som ekspederte ble litt over middels ivrig da hun skjønte hva jeg driver med, og henviste meg til både det ene og det andre, særlig restekassen.  Der hadde de papir som før hadde kostet 12 kr arket (GLEM DET)Nå var det 20 ark for 50 kr. Dermed ble det 20 ark!

Det blir mye kos ved hobbybordet ¨framover!!

The chairs are brought home and I also stopped off in Kongsberg and found the hobbystore where I couldget some heavy aquarelle paper. Of course I walked out with more stuff; some mounting gear for my stamps from Teesha Moore and they also had good quality patterned paper to a very reduced price so I picked out 20 sheets. Lots of fun in store for me!!

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to Stoler i hus- sammen med litt papir og stempel-godis!!

  1. Torunn says:

    Så mykje spennande du har kjøpt!

Leave a Reply

