Lat dag i skiftende vær

Jeg later meg noe aldeles makeløst, skal jeg bare si deg! Sov til halv ti, måtte tømme to kaffekrus før jeg kom til meg selv. Fikk egg og bacon frokost av Bill og etterpå hygget jeg meg bare rett og slett med kamera, farger og papir, for ute både regnet det fra svarte skyer og blåste det heftig.

Det ble litt bedre vær etter lunsj og siden det blåser litt, tørker det ganske raskt etter regn. Vi tok Emma på en liten tur i terrenget.

Nå skal vi snart bort til nabohytta på middag. Jeg hygger meg fremdeles ved spisebordet:

I am have THE lazy day I’ll have you know. Slept until nine thirty and had to have two mugs of coffee before I came to, sort of.. Then I was served bacon and eggs from Hubby and spent the rainy, windy morning taking photoes and journaling; justfun stuff. When the weather turned better we took a walk with Emma . The wind dries things up fast. Back again at the cottage I entertained myself again at the dining room table. Soon we are going to my sister’s for dinner.

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Lat dag i skiftende vær

  1. iHanna says:

    Vilka fina sidor Lisbeth, härliga färger. Vem har inte lata dagar… det är ju sommar! 😉

  2. lisbeth58bula says:

    Takk Hanna! Det betyr mye når det kommer fra DEG! 🙂

Leave a Reply

