Min fredag

Jeg var i passiv svime helt til klokka to idag- det er det ingen tilsynelatende grunn til. Men så grep jeg resolutt sprayboksen med ovnsrens ellers hadde jeg sittet der fremdeles.

Det var på høgan tid for å si det mildt. Så hvis jeg får Bill til å hjelpe meg med å dra hele ovnen fram i løpet av helgen så kan man begynne å se seg fornøyd med det rommet snart.

Jeg har også startet på et broderi som har ligget og ventet på meg svært lenge. Jeg tok radioen, kaffekoppen og sytøyet med meg bort i “gamlestua” og satte meg under håndarbeidslampen min før middag. Får ta noen flere sting i løpet av tidlig kveld, vel.

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Min fredag

  1. Ditte says:

    Hei, og tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min!

    AJ er morsomt, dessverre er det lenge siden jeg har fått kost meg med det nå, men når dagene blir litt kortere og de andre prosjektene litt færre blir det forhåpentligvis mange timer i hulen igjen :o)

    Vet ikke om du har oppdaget http://kreativdagbok.blogspot.com , men det er en AJ-blogg på norsk hvor det fra tid til annen er utfordringer etc. Ikke minst så er det linker der til andre bloggere som lager AJ fra tid til annen :o) Til slutt så kan jeg anbefale bloggen til damen bak Kreativdagbok, Åshild. Hun finner du på http://aashildreise.blogspot.com (det ligger linker til begge steder i bloggen min :o)

    God helg!

    Ditte

Leave a Reply

