Så mange ideer- så lite tid!

Da jeg satt og fulgte med på Jude Hills 57. dag av en av sine store quilter og så hvordan hun vevde stoffremser som blir ekstra fine med de frynsete kantene, kom jeg på at jeg har stoffremser liggende fra jeg trodde jeg måtte kante mine vevde bordbrikker av tynne filler. Det måtte jeg alstå ikke, og dermed ble alle remsene liggende. Nå så jeg plutselig hva de kan bli! Så altfor mange ideer- så altfor lite tid!

I was watching videos on Jude hill’s video of day 57 of working on one of her gorgeous quilts, seeing how she weaved strips of fabric together leaving the frayed edges as a beautiful effect. All of a sudden I remembered that I had strips of fabric from when I thought I had to sew edging onto my weaved  placemats from thin rags. I saw how they could be used now. So many ideas- so little time!

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Så mange ideer- så lite tid!

  1. Vibeke says:

    Takk for koselig kommentar på bloggen min 🙂

    Jeg har begynt å titte inn på bloggen din i det siste og her er det så mye forskjellig å bli inspriert av. Har veldig sansen for de “daglige” tegneseriene dine. Forsøkte meg litt i sommerferien, men var veldig rusten i tegneferdighetene gitt! 🙂

    • lisbeth58bula says:

      Blås i tegneferdighetene, Vibeke. Det gjør jeg! Bare tegner i vei! I dag var jeg på butikken for å få tak i flere albumblad til tegneserien, men de har fremdeles ikke noe i samme str som jeg startet med. Grrr..
      Hyggelig at du liker bloggen da! velkommen, velkommen!

Leave a Reply

