Ny side i “art journal”

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Ny side i “art journal”

  1. Janne says:

    Er absolutt fan av Art Journalingen din, og denne likeså. Har prøvd meg litt jeg også men får det liksom ikke til så det har ikke blitt noe mer av det 😦 Men jeg digger det.

    Ellers i stedet for å kjøpe så dyre rips, hvorfor går du ikke på slang i hagen til naboen din. De har solbær og vet jeg 😛 Bare og forsynes deg om det skulle være noen gode igjen ;o)

  2. lisbeth58bula says:

    Takk, nabo!! 🙂 Jeg har vurdert slang! hihi. Neida, men måtte jo handle litt når guttene var så søte, vet du. Så morsomt at du likte mine skriblerier da! Kanskje vi må ha journaling/scrappetreff en gang!

    • Janne says:

      Det må du bare gjøre altså, bare og komme ta. Smakte på noen nå i kveld og etter min gane synes jeg de er sure ennå hehehe Epler kan du bare ta når den tiden kommer også. Vi er ikke så flinke til å forsyne oss selv.

      Ja, sier ikke nei takk til journaling/skrappekvelder jeg :o) Vil gjerne lære av mesteren :o)

  3. lisbeth58bula says:

    Jeg kan ikke scrappe- så da kan vi plukke tips fra hverandre! Tar gjerne noen epler når tiden kommer.

  4. linn says:

    Hei! Sååå glad du la spor etter deg i min blogg altså! Gleder meg til å studere dine vakre kreasjoner, hit kommer jeg på besøk flere ganger det er helt sikkert. Håper du får en god helg ♥

Leave a Reply

