Fjelltur.

 Jeg sovnet på sofaen et par timer etter min før-soloppgang- oppstandelse i dag, men etter en kaffekopp var vi på veien tidligere enn vi noengang har vært for å reise opp til hytta, tror jeg. Der var det litt vind så vi satte oss i le og tente bål og spiste lunsj og drakk kaffe, skravla og hygget oss ualminnelig, bare vi to. Hunden koste seg også med timer med uteliv avsluttet med en tur i terrenget før vi dro hjem til gjest og middag. Vi hentet mamma på veien, så i dag var vi seks til bords. Nå har jeg kaffe i koppen og gjesper på søndags ettermiddags vis.

After a couple of hours’ nap on the couch in the early morning, Bill,Emma and I went to the cottage. It was a bit windy so we found a place out of the wind and made a fire and had lunch. We had coffee and yacked away and it was a great day ending with a walk with the dog. Then we went home to have dinner with our guest and we also picked up Mom on the way. That means we were six around the table today. Now there’s coffee and incessant yawning in the best Sunday style!

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

3 Responses to Fjelltur.

  1. Birgitte says:

    Nice!! Nabohytta blir forlatt nå først- kl 21!!!

  2. Janne says:

    Takk for hilsen i bloggen min Lisbeth :o) Så koselig og ha en hytte og reise til sånn. Det er noe jeg drømmer om jeg også. Men har nok desverre ikke råd til det med det første. Du får fortsatt ha en fin søndagskveld :o) Jeg forbereder meg til første skoledag i Tønsberg i morgen jeg da 😉

    Klem fra naboen 🙂

  3. Janne says:

    Ops, er smilesmilys jeg skuulle ha da 🙂

Leave a Reply

