Fjellpost på bloggen

…må bli uten bilder , for kameratet har flatt batteri. Fant ikke laderen i det vi sto på farten hjemmefra. Bortsett fra at jeg lå og vred meg i natt med verkende hofte og bein og sto opp kvart på seks, har jeg slappet av til tusen. Ekstra avslappende ble det fordi Bill hadde glemt fjernkontrollen til TVboksen. Da kan man ikke stille inn kanalene, og dermed ble det TV fri. Jeg er superfornøyd med det. Nå har han jo alttid Mac’en sin med, så igår kveld så vi en film på den: “The Soloist”. Meget anbefalelsesverdig film!

Ellers har alt det elendige været de varslet uteblitt helt til nå, det siler ned i øyeblikket, men bortsett fra det har vi bare hatt en kort byge i går. Vi har vært ute på tur med hunden i dag, i går plukka jeg litt blåbær mens Bill sagde vekk litt buskas. Vi har lest aviser /bøker, jeg har hørt radio, jeg har sydd på flanells crazy quilt- blokk nr 2 og ellers latt humla suse. Vi har ingen intensjoner om å reise hjem til tenåringene før i to-tre tiden slik at vi kan spise middag sammen.

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

