Omdirigering av hverdagen kommer

Jeg har bestemt meg for å hente veven min hjem og slutte med tirsdags-vevingen. Kommer til å gjøre prosjektet som jeg er midt oppi ferdig selvsagt, men da blir det hjemme. Jeg kommer til å omdirigere hverdagen min litt framover. Av og til må man det, nå måtte jeg det. Har tenkt en del på det i sommer.

Jeg har såvidt vært en tur innom min art journal og The Sketchbook project siden sist, men i den siste er det ikke lagt til noen tekst, bare tegnet små tegninger av nåle-hus. fingerbøl og IPod….ting som blir brukt i dagliglivet mitt..

Det siste bildet er en art journal side. Har hatt noen sider ferdig preppet men ikkskrevet på. Er ikke helt “der” akkurat nå..

I have decided to not go to weaving group on Tuesdays anymore. I have to reorganize my days a bit. It was time.. I have made a few tiny drawings in the Sketchbook lately and here is one art journal page as well. It hasn’t been “the thing” for a few days..

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Omdirigering av hverdagen kommer

  1. Monica says:

    heyyaa Lisbeth!

    Jeg sa jo at jeg skulle si hva den nye bloggen min het, så ..
    Min nye blogg heter; http://www.themusicgiirl.blogg.no !
    Foresten takk for en latterfull biltur oppover til fjells i dag!

    Klemmer fra Monica :]

  2. Nora says:

    Heyy 🙂
    Så fin blogg du har, Lisbeth!
    Skal virkelig begynne å lese denne..
    Jeg synes du, meg, Monica, Gunnhild og Ellen hadde en veldig fin og morsom biltur opp til fjellet idag, nor som MÅ gjentas. haha 🙂
    En utrolif morsom og koselig dag på fjellet meg de beste folkene, nemlig folkene fra Miland Barneskole (inkludert lærerne) 😀
    Men jaah, du tegner kjempe fint, alstå utroliiiiiiig fine tegninger!
    Sees 🙂
    – Nora Miland Nielsen

Leave a Reply

