Jeg er klar!

Vips så hadde flere dager  gått uten blogginnlegg, men uka var travel  og på fredag dro jeg og Bill på hytta. Vi har hatt det avslappende og hyggelig. Det har vært kaldt og det har blåst en del, men likevel..

 Bill har gjort noe småtteri, men mindre enn planlagt pga  problemer med verktøy.

På lørdag var vi på nabohytta hos søsteren min  og jeg koste meg veldig med å se nevøen min som jeg ikke får sett ofte nok.  Jeg har fått klemmer og kyss i massevis og det var herlig!

Vi spiste fårikål og jeg hadde med en eplekake. Mamma hadde også kommet opp. Om kvelden ble mamma med oss til den andre hytta og overnattet.  Jeg har fått godt med søvn, mat og selskap og litt frisk fjell luft så jeg føler meg opplagt og fornøyd! Kom an, høst-uke 38. Jeg er klar.

I had a really busy week last week and this week end Bill and I went up to the cottage where we’ve had a lamb/cabbage dish (typical Norwegian autumn dish) and apple cake together with my sister, brother in law and Mom. My youngest nephew was also there and I got lots of hugs and kisses from him- which was wonderful since I don’t get to see him often enough. I have slept well, relaxed, gotten some fresh mountain air/wind/cool temperatures and I’m ready for week 38 to begin!

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to Jeg er klar!

  1. Birgitte says:

    Åhhh, herlig post!

Leave a Reply

