Å, så deilig det var

… å komme ramlende inn døra nærmere halv seks og ha ferdig lasagne som bare kunne varmes. Det var mamma som sørget for maten, jeg bare hentet den hos henne før jeg og tenåringene dro for å kjøpe mobiltelefoner. Takk til mamma! Mine behov på den fronten er som følger: Gode taster- ellers så billig telefon og abbonement som mulig. Det fikk jeg- og jentenes ble også aldeles overkommelige. Til deres store overraskelse passet ikke sim-kortet da vi kom hjem så vi får ta en tur opp igjen til butikken i morgen og finne ut av det.. Min nye telefon ligger imidlertid til lading og kommer antakelig til å by på en viss tilvenning i nærmeste framtid. Men jeg kan jo alltids trøste meg med litt prøvestrikk med nytt sokkegarn som nå er nøstet opp. Jeg kjøpte det på Strikk Innom.

    

Jeg kjenner stort behov for en slapp og passiv fredagskveld som bare inneholder TV, PC, strikketøy, Pepsi Max og kaffe. Det er mangt og meget som kunne gjøres her i huset- men det får vi ta itu med i morgen! Jeg har allerede dandert meg selv og strikketøyet i lenestolen som du ser:

It was great coming home around five thirty with readymade supper in hand. Mom had made lasagna for us and I just picked it up at her doorstep. The teenagers and I have been out buying cellphones. When we came home, the girls discovered that the new phones don’t take the sim cards they have. We have to go back tomorrow and figure that one out! My phone is charging right now. I feel a strong need for a relaxing evening wiht coffee, pop, knitting, TV and internet. I have new sock yarn I can try out ( I bought it here)and I have already placed myself in the recliner with knitting in my lap.

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

