Lørdagsregn

Det er grått og vått ute- noe som lokker oss til å kroe oss inne. Men vi skal ut en tur for å gjøre noen få ærend før vi igjen holder helg med innekos.

 Det skal støvsuges en runde og ryddes i noen ting og tang, men resten av dagen skal brukes til hygge og” oppladning av batteriet”- som for min del er flatt etter ukens aktiviteter. Jeg trodde i går kveld at jeg hadde stilt min nye telefon på rett vekking: halv sju fra mandag til fredag. Halv sju våknet jeg av en ny slags lyd . Jeg som alltid er “ved meg” straks jeg våkner, trodde det var arbeidsdag og prøvde å våkne. Det tok noen minutter før jeg forsto at det var lørdag- og så sovnet jeg igjen. Til halv elleve!! Så nå er det sen frokost (samtidig med tenåringene!!).

 Er nå på 2. glad-krus med kaffe og ved siden av meg ligger lokalavisen og en halvferdig heklekant på sjalet.

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment