Ustrøket, men ferdig…tror jeg

lurte litt på om jeg skulle ha noe mere “krimskrams” på, men tror kanskje jeg lar det være. Og for den som ikke kjenner til “stitchery” og “Primitive crafts”, så skal det nettopp ikke være linjal rett- det er liksom det som er sjarmen! Nå gjelder det å finne en pute å ha inni før symaskin- sømmene kommer på. Kanskje en glidelås kan oppspores når jeg drar til Kongsberg på onsdag?

I am done with the” primitive stitchery” and all I need now is to find a cushion that’ll fit and maybe a zipper, too?  

 

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Ustrøket, men ferdig…tror jeg

  1. Birgitte says:

    Åhhh, – hvis dette er trenden gleder jeg meg sinnsykt til jul!!!

  2. lisbeth58bula says:

    Hoho! Tenkte jeg ikke at du kom til å si no! :-D)) Vel, den osm lever får se.

  3. Myr says:

    Kjempe fint 😀
    Ha en fin kveld

Leave a Reply

