The Sketchbook Project

Den håpløse papirkvaliteten i bøkene deltakerne av dette prosjektet fikk tilsendt , gjorde meg utrolig motløs i starten. Så tenkte jeg at jeg fikk basere meg på tegning og foto. I kveld har jeg tilført to elementer til: scrapbooking papir på enkelte sider det støtter sidene og gjør dem mer mottakelige for collage og andre metoder som krever stødig bakgrunn) og fotokopier av sider fra mine “art journals”. Nå begynner det å likne noe i nærheten av det jeg egentlig ville…

I felt so discouraged when I discovered how poor the quality of the paper was in the sketchbooks we received to participate in this Project.  Then I figured I had to go for drawing and photo. Now I have added two more elements: Collage papers that will be able to endure the stuff I want to add onto them later- and photo copies of pages from my art journals. Now it’s starting to take on a shape of something I actually recognize as mine.

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

3 Responses to The Sketchbook Project

  1. Birgitte says:

    FAB!! Må begynne med detta snartmjeg og!!!

    • lisbeth58bula says:

      Kjp ei bok herpe du og! Men unng Moleskine- hvis det ikke er den som er for akvarellmaling. For tynne ark ellers.

  2. Jane says:

    Så langt du har kommet. Skikkelig dårlig kvalitet på arkene ja, jeg kommer til å binde om hele boka på en eller annen måte når jeg en gang kommer i gang…

Leave a Reply

