Noen ganger

….  snakker folk med frost i stemmen . De tar  tar motet fra deg med få ord som ikke levner mye håp og optimisme. De skal ikke få rett. Du vet hvilken vei du skal gå, samme hva de sier  (Takk til Carly for bilde)

Sometimes people talk with frost in their voices. They discourage you with a few words that don’t leave much hope and optimism. They are not right. YOU know which way to go, no matter what they say.  (Thanks to Carly who took the photo)

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Noen ganger

  1. K@ri says:

    Så sant så sant!
    Man må nok kjenne på sin indre stemme for å vite hva som er best for en selv. Baksnakking og vonde tunger gagner ingen!
    Tusen takk for mange og hyggelig kommentarer. Jeg beklager at jeg har vært elendig med tilbakemeldinger, men til slutt gav jeg bare opp det mobile nettverket mitt. Jeg lover å skjerpe meg 🙂
    Ha en fin dag!
    Vakre tanker fra K@ri*

  2. Birgitte says:

    Nydelig bilde- og molefonken kommentar! Søstra lurer……..???

Leave a Reply

