Muffins

Det er uvisst om muffinsen vil få “blodskutte øyne ” i glasur etterhvert. De er i allefall klare ellers..

It is uncertain if the muffins will get bloodshot eyes of icing, they are ready, anyway.

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Muffins

  1. Birgitte says:

    O la la! FAB!

  2. K@ri says:

    Jeg fristes av ditt bakverk, og jeg har allerede muffinsoppskriften på kjøkkenbenken:-)
    Satser på at “ungene” her ikke husker at dagen skal markeres, og at vi kan levere de trygt tilbake til mor og far før vi inntar vannretten. Men om noen skumle vesen dukker opp i No15 så finnes det en romslig skål m snåle godiser, og da blir det en til hver av de som ringer, og en til hver av de som er innenfor. Det kan vel kalles rettferdig?
    Nyt din feiring med måte, og jeg håper at ingen skremmer deg mer enn nødvendig!
    Vakre tanker fra K@ri*

  3. Janne says:

    Hmmm lurer på om jeg skal kle meg litt ut jeg og ringe på hos naboen, kanskje vanker det litt deilig snadder 😉 Fristet veldig dette her altså 🙂

Leave a Reply

