Det har snødd litt i løpet av natten. Litt hvitt gjør det faktisk litt hyggeligere der ute. Vi venter på Bill som kommer hjem en dag tidligere enn vanlig. Han må ut å reise igjen ganske så snart.

Det skal ikke gjøres så mye her i kveld tror jeg. Det er nødvendig å bremse farten litt og la oss føyelig drive med i de omstendighetene vi er i idag og la i morgen bekymre seg for seg selv. Det ble litt mere bibelsk enn jeg hadde tenkt…… men det er antakelig akkurat det vi må. Jo, det er det vi må. 

It snowed a bit last night. It looks nice actually. We are waiting for Bill who’s coming home a day earlier than usual. He has to almost turn around and go on a long trip again. We are not going to do much this evening I think. Just drink hot freshly brewed coffee and eat some cake even though it’s in the middle of the week. That’s all we are able to do tondight I think. Tomorrow is tomorrow. We just have to to allow ourselves to float along with the circumstances right now.

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

One Response to

  1. K@ri says:

    God kveld i vinteren!
    Du har nok ikke gått glipp av annet enn at jeg har hatt problemer med å bestemme meg for om jeg skal henge opp de kransene. Men nå er de der!
    Sjalet ja: Jeg tok det over på 3 rundpinner i dag som du sa, og jeg syns det ser ut som om det er langt nok allerede. Jeg får det i alle fall ett par ganger rundt halsen, men jeg vurderer å strikke litt til likevel. Siden det er silke så “bygger” det ikke noe, og da kan jeg kanskje gjøre det – om jeg gidder. Jeg vet jo ikke hvordan jeg skal avslutte uansett…..
    Men jeg skal ta ett bilde i morra. Da har jeg allerede noe å blogge om i morra, og det er i alle fall ikke hverdagskost 🙂 Men det kan hende det blir litt utpå dagen, for enda har jeg planer om lefsebakst i morra tidlig? Men jeg er jo lov å ombestemme seg da. Jeg skal i alle fall lage kliningen før jeg legger meg, men den står seg jo den også.
    Du verden hvor giddalaus den damen i No15 er i kveld…. Jeg skal skjerpe meg!
    Nyt en avslappende kveld videre.
    Vakre tanker fra K@ri*

Leave a Reply

