Lettelse

… i sikte for min tunge panne, tror jeg. Migrenen satt over pannen, bak øynene og over neseroten fram til bortimot ett. Så trodde jeg det var over, men da kom synsforstyrrelsene og det flimret godt i en halvtimes tid før det gikk over til en  tung panne og trøtte, stive øyne.  Føler meg litt groggy og utmattet, men nå tror jeg det er på retur for alvor. Jeg tror sannelig jeg kan ta noen runder perlestrikk!

Bill kom hjem i to tiden, nå er han så trøtt at han skremmer seg selv med å dra ett og annet pust litt for hardt borti stolen på andre siden av salong bordet. Han har i løpet av den siste måneden reist gjennom  14 tidssoner! De sonene han ikke har dekket er de som ligger rett over Stillehavet! Han kommer til å lide for det i minst en uke.  Her var han ennå våken til en viss grad..

I think I am over the worst of the migraine attack. Headache got better around one, then the vision problems came and stayed with me for about a half hour. Now there’s only a heavy forehead  and a feeling of exhaustion to deal with. I might be able to do a few rounds of knitting..

Bill came home around two. He has crossed 14 time zones in the last month and is right now scaring himself wih funny sleeping noises in the chair on the other side of the coffee table. The shot is from when he still was fairly awake this afternoon. The only time zones he didn’t cross are the ones in the Atlantic Ocean. He’s going to suffer for it for the next week..

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

