Langsom kveld

Litt nyheter på TV, noen blader å bla i, et håndarbeid å hygge seg med, en mann som tar seg av hunden så jeg kan slange meg ved peisen, en tur innom Ravelry og Hobbyboden. Deilig!

Some TV news, a magazine to leaf through, some crafting and a hubby who takes care of the dog so I can stay indoors by the fire place. Wonderful!

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Langsom kveld

  1. K@ri says:

    Om det finnes noe bedre enn fredagskvelder vet jeg ikke 🙂 Jeg nyter og gjøre ingenting! Det eneste som skremmer er at helga går så alt for fort….. Og så får jeg litt panikk når jeg ser at mange har pyntet til jul allerede? Jeg kan ikke “pynte på skiten” som mamma sa, så jeg får nok holde vaskebøtta med selskap noen dager til jeg. Skal finne frem adventsstaker i løpet av helga, men enda er det da lenge til jul i mine øyne.
    Kos deg du også, og så er vi da litt heldige du og jeg som kan få en frisk luftetur sammen med våre firbente venner i tillegg til hyggestunder med strikketøyet! Dessuten har jeg ett herlig og mykt silkesjal etter ide fra deg. Det takker jeg deg for!
    Vakre helgetanker fra K@ri*

  2. Birgitte says:

    Men skal dere spise opp de deilige marengsene før jul da???? Fare fare fare! Spar til meg!!

Leave a Reply

