Hoppla!

Jeg tror jeg tok et godt tak i håret mitt for å dra meg selv ut av sengen tidlig i dag.. Det gikk såvidt. Det er en dag med fykende forte forberedelser til undervisning neste uke samt flerfoldige ærend som står for døren. Deretter skal det svinges litt reholds-redskaper i heimen, så det var ingen grunn å ligge lenge. Dessuten er det fremdeles temmelig kaldt ute så det gjelder å holde peisen varm!

Jeg var på strikke kafè i går kveld og strikket ivei uten at jeg har stort å vise til.. Man kan jo ikke holde på i det uendelige med å vise de samme treige strikketøyene bare fordi man i utgangspunktet startet en håndarbeidsblogg…

Ha en god og førjulshyggelig dag.

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Hoppla!

  1. mimouna says:

    Det er tungt å komme seg ut av dynene for tiden ja, mørkt og kaldt ute. Deilig med varme på peisen da. Ha en fin torsdag! 🙂

  2. lisbeth58bula says:

    Takk, det sammen Mimouna. Alltid hyggelig at du har lagt igjen en kommentar på bloggen min:-)

Leave a Reply

