Langsomme juleforeberedelser

Det tok lang tid å komme ut av sengen i dag pga uggen kropp og litt tett nese og hode. Men så kom Bill med kaffe til meg på sengen og det hjalp voldsomt! Midt på dagen kom jeg meg i dusjen og fikk på kåpa tilslutt. Det har resultert i flere julegaver- hvilket jeg er svært fornøyd med, en kopp varm kakao på byens bakeri mens de andre i følget fikk gjort sine ting i sentrum – og tilslutt ble det handlet inn slik at jeg kan lage medisterkaker eller bake dersom trangen skulle komme ubendig over meg i løpet av morgen dagen. Nå står deigen til en stor pizza og godgjør seg.

I just realized I have forgotten to write a passage in Englsih in my last few posts. Sorry, all you English speaking people that I know visit my blog from time to time! WhatI was saying here was how crummy I felt this morning; stuffy head and nose and achy body. When Bill served me coffee in bed it really helped, though! I got on my feet and into the shower midday and got some Christmas presents bought. I have also stocked up on some groceries that will make some cooking possible tomorrow if I feel up to it.. The dough on the picture is for pizza that we had tonight.

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Langsomme juleforeberedelser

  1. bente says:

    God befring til deg, håper morgendagen blir bedre. Det er slitsomt å skulle få unna juleforbredelser når man ikke er i form.

  2. lisbeth58bula says:

    Takk Bente. Jeg er bare “hanglende” liksom, og det er jo ikke så farlig nå som jeg kan tutle på hjemme mens jeg har helge fri. Bare håper det er over til jeg begynner på jobb igjen til mandag.

  3. mimouna says:

    Høres ikke ut som noen kjekk start på dagen, bra det kom seg litt etterhvert da. Du får ta en rolig dag i morgen, kanskje det går over da.

    Her ble det også pizza i dag. Grei lørdagsmat. 🙂

  4. Jeg synes at langsomme juleforberedelser er de bedste af slagsen 🙂 Man skal jo kunne følge med også! Der skal også være tid til kaffe og kakao. Glædelig december!

Leave a Reply

