Lørdagsaktiviteter

Jeg har løpt omkring og gjort en god del nødvendigheter i dag. Julegaver, mathandel, ærender ellers. Stryketøy skulle angripes (kom halvveis i det minste..), klær skulle inn og ut av vaskemaskinen, og jeg har vært og hentet noe som skal bli en julegave tror jeg- og som trengte litt pleie først.  Dette sistnevnte kan ikke vises på det nuværende tidspunkt..

Jeg har hengt opp julegardiner på kjøkkenet også, men de hadde mamma strøket for meg- og det var deilig at jeg slapp.

Da kvelden kom, fant jeg meg til rette i stolen og har sett på “The Santa Clause”, en av mine favoritt- julefilmer. Nå er jeg overmoden for seng og digibok!

I am ready for my bed and my digital book: Today has been full of shopping. Shopping for Christmas presents, for groceries. Half my heap of  ironing is gone, laundry has been put in and taken out and I have done some sort of prepping of a Christmas gift I picked up today. Vannot say any more at this present time.. At the end of the day I sat down to watch “The Santa Clause”; one of my favourite Christmas movies.

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

