Årskavalkade. Mine 2010 masker og sting

Midt i all innpakning og ferdigstillelse av gaver ble det få bilder, men jeg kan jo  vise bildene sammen av det jeg jobba med som ble til julegaver til slutt. Det var “pute-tema” i år 😀

Måtte finne bildene fra jeg satt og broderte, derfor er det mye krøller på tre av dem.. Den siste har jeg beholdt selv, men må skifte innerpute, den jeg har den i er litt for stor. Når jeg får bytta skal den bli middagslur puta mi! Strikket også to av disse til søsteren min:

Ellers strikket jeg disse tingene:

sjal og pulsvarmere til meg selv.

Sjal til T’s bursdag og vintage fiskejakke med fòr til Bill.

Presskanne- hette, to IPod vesker og et par heklede grytekluter. Det var egentlig mer enn jeg var klar over selv! Listen for i år er lengre. Spørs om jeg har vært vel ambisiøs. Vi får se…

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

16 Responses to Årskavalkade. Mine 2010 masker og sting

  1. Janne says:

    Oi så flink du er Lisbeth. 🙂 Så jo du strikket til din søster på jobb og det ble jo så fint når det ble ferdig 🙂 Tenker det er mange glade mottakere rundt om nå 🙂

  2. Snuppesnella says:

    Åååå så mye fint du har produsert.
    Likte godt putene dine. Fine og artige tekster !
    De strikkede var utrolig flotte !

  3. så mye flott du lager. De Ipodveskene var stilige.

    • lisbeth58bula says:

      Takk, Hanne. Jeg var på besøk i bloggen din i dag, og likte spesielt godt amigurumiene (skrev jeg riktig nå tro?)!!

  4. lisbeth58bula says:

    Takk, Janne og Snuppesnella!

  5. Vibeke says:

    Her var det mye flott! Likte veldig godt putene dine, både de flettede og de med stichery. Fiskejakken var intet mindre enn imponerende! Har aldri skjønt hvordan sånne mønstre strikkes… 🙂

    • lisbeth58bula says:

      Vibeke: Takk og takk. Og ang. jakka så har du ikke gått glipp av det festligste som finnes. Intarsia strikk ble liksom ikke min favoritt-teknikk for å si det sånn.. Men nå er det gjort of mottaker ble fornøyd med resultatet

  6. mimouna says:

    Fine ting, likte veldig godt de putene dine. 😀

  7. Beate says:

    Så mye fint 🙂 De putene skulle jeg ha strikket. Matcher pleddet jeg strikke tidligere i år!

  8. Annemor says:

    Så masse fint du har laga! Likte veldig godt fiskejakka 🙂

    Ynskjer deg eit strålande 2011 🙂

  9. linn says:

    Ååå, for noen flotte puter du har laga!Ja, alt det andre også altså, men jeg falt virkelig for de stitchery putene! Herlige!

Leave a Reply

