Dagen farer avgårde

..gikk mandagskvelden med til latter og festlig fjas men uten å røre en strikkepinne. Tirsdag morgen var det hardt å stå opp og jeg har da gjort et hederlig dagsverk i dag, selv om det var akkompanert av svært mange gapete gjesp, spesielt tok de overhånd da klassen skulle se en halvtimes film sånn i halvmørke! Etter jobb var det støttekontakt tid og en ualminnelig lettvin middag sto på tapetet før vi dro og svømte som vi oftest gjør. Min venninne T reiser tilbake til Japan i morgen og vi rakk en te-kopp sammen før vi sa takk for denne gang. Nå har jeg vært på PayPal og betalt for garn jeg gleder meg til å få fra Danmark: garnudsalg.dk. Jeg har bestilt 500g Skovbær Høilands lammeuld- for å si det på dansk! nå kjenner jeg det glipper alvorlig med øyelokkene her og det blir ikke strikking av Bella votter med nye, innkjøpte pinner her i kveld heller!

I morgen, imidlertid, satser jeg på å legge inn et par timer med nettopp det, for det er strikke- kafe på kvelden. Først skal vi på middag hos mamma etter jobb og så skal det strikkes. Det blir nok flottesen!Nå må jeg bare sveipe fort innom Hobbyboden før jeg kryper under den deilig flanellsbekledde dyna mi!

The day is racing along and I had a fun night with friends on Monday but no knitting was done. Today I had a good work day although it was accompanied by a lot of yawning, espevcially while my class was watching a half hour movie in semi- darkness. After work I had my other job as a support person for a young lady and we made a super quick and easy supper before going to the pool as we usually do. My friend T is going back to Japan tomorrow and we got  some time wedged in for a cup of tea before we said goodbye for now. I am pretty beat and ready for a good nights sleep. There will be no knitting tonight either. I am longing for my flanell covered duvet. I just want to run by the online Hobby forum  quickly first. Tomorrow will be good in that Mom has invited us for supper and at night there is a knitting cafe to go to. Hopefully I’ll be able to get a couple of hours of knitting in then. I have ordered som lamb’s wool from Denmark tonight and I am really looking forward to receive it.

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

