The Sketchbook Project

Jeg er ferdig. Jeg har sendt det i posten. Jeg har ikke gjort noe i mine visuelle journaler siden jeg mottok denne lille boka. Nå er den ikke her mer. Jeg kan ta fram de andre. Hvis jeg har lyst. En av dagene som kommer…

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to The Sketchbook Project

  1. Jane says:

    Så flink du er som er ferdig! Og det ble sikkert veldig bra også. Jeg gav opp. Og det var en lettelse. Tida før jul som lærer på ungdomsskole ble for travel. Tida etter jul strakk heller ikke til. Jeg håper de setter igang et prosjekt til. Da vil jeg være med og ikke minst begynne tidligere.

  2. lisbeth58bula says:

    Det e ingen skam å snu, vet du! 🙂 Jeg blei jo egentlig såå skuffa ove papirkvaliteten da jeg mottok boka, og egentlig var det vel bare det at jeg også hadde betalt for elektronisk kopi av boka mi som holdt meg gående. Alt for sent skjønte jeg at man godt kunne binde om hele boka. Også jeg som har dyrt, fint akvarellpapir her som tåler akslens herping.. Men, men . Jeg løste det som best jeg kunne..

Leave a Reply

