Det hjelper nå..

Det begynner å bli lysere på ettermiddagen og jeg følger nøye med! Jeg merker det fra uke til uke nå fordi jeg så gjerne vil det. Jeg kjøper planter som minner om hva som kommer. Da jeg skulle innom  butikken etter jobb var himmelen så vakker at jeg måtte ta bilder før jeg gikk inn og handlet. Dessuten var det bare en minusgrad og vindstille.

Nå er det helg- og takk alle gode makter for det. Jeg trenger til litt tid da jeg bare “sviver” litt, tid til å ta meg av saker og ting hjemme, tid til å se på sport, tid til å lese for lenge på senga. Det har vært en fin, men veldig travel uke.

It’s been such a busy week, I am looking forward to the weekend. It is now noticeable that the days are getting longer. On my way home from work today I took some photoes of the sky before it got dark around 4:30. Yes, we are headed towards spring. Slowly but surely.

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

