Sånn er det på min blogg

Denne bloggen er snart full. Da må jeg avgjøre hva jeg skal gjøre videre; betale for mer plass eller opprette en ny. Dette er den tredje gratis blogg plassen  jeg benytter.

Jeg har så langt ikke vært interessert i å bruke den til å uttrykke meninger om noe politisk eller religiøst. Jeg sier lite om jobben min, jeg forsøker å verne familie og  folk i mine omgivelser og vil helst være personlig men ikke privat. Det hele startet som en hobbyblogg og selv om den er det fremdeles, er det nå i tillegg mer som en liten dagbok for meg selv.

Jeg setter veldig pris på folks kommentarer, jeg sjekker alltid hvor mange lesere jeg har hatt og kan tildels spore dem dersom de kommer fra andre blogger. Jeg hører til tre  hobbyfora på nett, ett norsk og to internasjonale, de er henholdsvis for strikking, div. hobbier og for visuelle dagbøker. Jeg bruker Flickr både som lagringsplass for bilder som og som medlem av forskjellige grupper med div. hobbier i fokus og der folk gjerne deler med hverandre og utveksler erfaringer . Jeg tror neppe jeg kommer til å stikke hodet lengre fram enn det her ute i nettverdenen. Det er liten sjanse for at du får greie på sterke meninger jeg måtte ha om dagens nyheter eller verdenssituasjonen, lokalpolitikken eller kulturelle begivenheter. Jeg kan saktens strekke meg til å si min mening om en film jeg har sett eller en bok jeg har lest. Jeg kan komme til å nevne TV eller radioprogrammer jeg liker godt. Sånn er det her inne. Så da kan jeg bare føye til at dette er noe av det jeg har gjort i dag:

Et nytt sjal, denne gangen i en lys nyanse av lilla. Det mørke- lilla skal en tu i vaskemaskin og så blokkes senere i uka.

M

My blog is soon full and then I’ll have to decide wether I should pay for more space or just start another free blog. This is my third free blog so far. I have not used them for voicing  any viewpoints  politically  or religiously. I don’t say much about my job and i try to protect my family and friends. I try to be personal but not private. It all started as a hobby blog and has now ended as that as well as a sort of diary for myself.

I appreciate every comment I get. I also appreciate readers who visit without leaving a comment behind. I check the views my blog has every day and if people come from other blogs I’m able to trace it. I belong to three hobby forums online; one Norwegian and two international ones. I store pictures on Flickr where I also belong to a variety of groups where members share and communicate. I doubt I will stick my head out and be any more opinionated than this. Most likely you will never get to find out how i feel about any piece of news on this blog. I might have something to say about a film or a movie, a TV program  or a radio show I like . That’s what my blog is all about. And on that note I have shown you the new shawl I started today. The dark purple one is all done now and will be put in the washing machine and blocked later this week.

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Sånn er det på min blogg

  1. Janne says:

    Og det er alltid så koselig og inn og titte på hva du skriver og lager. Du lager så mye fint. Ser med en gang inne i min blogg når noe nytt legges ut 😉
    Hva med å prøve den typen blogg jeg har da. Den er jeg veldig fornøyd med, og jeg tror også det er ubegrenset mengde du kan ha i den. Og du kan ha flere blogger på samme konti.

    • lisbeth58bula says:

      Takk, hyggelig at du liker beske meg p bloggen. Jeg hadde blogspot p frste bloggen min. Riktignok var jeg ganske uerfaren da, men jeg tenker fremdeles at den har noen begrensninger som jeg ikke likte( og s er jeg helt teit med html koder) Jeg liker faktisk wordpress bedre. Her kan man ogs ha flere blogger, men det er alts begrenset hvor mye du kan legge p en og samme blogg uten betale for utvidet plass. det koster ikke allverden, men.. Keg betaler allerede p Flickr, s mest sannsynlig begynner jeg p en ny nr denne er full….

  2. Janne says:

    Ja, det er greit med det en er vandt til 🙂 Uansett så følger jeg med, du lager jo så mye fint 🙂

  3. K@ri says:

    Hei min venn 🙂
    Sånn er det hos deg, og jeg liker meg hos deg, og jeg liker det jeg leser, og jeg liker deg, så derfor kommer jeg tilbake igjen. Jeg syns det høres litt kavete ut det å bytte blogg, men når du finner ut av det, så skal da sagtens jeg gjøre det 🙂
    Takk for hyggelige kommentarer. Jeg har vært i Mulighetenes Rike til å går kveld, og mitt mobile nettverk ville ikke at jeg skulle legge igjen kommentarer i helga, så da blir det sånn da?
    Ønsker deg alt godt og ei fin uke fremover.
    Vakre tanker fra K@ri*

  4. Monica says:

    Hei lisbeth!

    Jeg har sendt deg en melding på facebook, om du ikke har sett den. Trengs og see 😀

    Fra Monica.

  5. Birgitte says:

    Ja du må i hvertfall fortsette å blogge, uansett i en eller annen form ( type blogg skjønner jeg dere snakker om her)!!! Jeg må ha min daglige dose av “deg” Syrran :))

Leave a Reply

