Bøker til vinterferien

Jada- jeg holder på å lese to bøker for tiden: En Wallander- bok og Murakamis “Kafka på stranden”. Den første er alle tiders lesning på senga sånn før jeg sovner. Den andre går litt tregere fordi den er så ..rar? Periodevis er jeg ganske fascinert- andre ganger tygger jeg litt drøv på den liksom…

Uansett; jeg bestilte disse to bøkene som nok dukker opp i postkassen før vinterferien:

The Nightbookmobile er Audrey Niffeneggers grafiske roman (jeg er litt fascinert av nettopp denne sjangeren!) Audrey Niffenegger skrev en roman som fanget meg fullstendig: Den tidsreisendes kvinne. Den neste romanen hun skrev var en slags spøkelsesroman og det hadde jeg ikke forventet så den skuffet meg litt. Men : ideen var nok god, jeg hadde bare sett for meg noe ganske annet! Carla Sonheim er en kunstner jeg fant bloggen til lenge før jeg visste det fantes en bok av henne.

I ordered two books for my winter vacation: Audrey Niffeneggers graphic novel : The Nightbookmobile. The consept graphic novel really intrigues me. The other one is the artist Carla Sonheim’s drawing book. I discovered her blog long before I realized she had a book out. I am currently reading two books ; a crime book with Wallander the police man and Murakami’s “Kafka on the beach”. The first one being great going to bed reading, the other one is harder for me to get through. Sometimes it fascinates me and other times it’s like chewing cud..

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Bøker til vinterferien

  1. K@ri says:

    Og jeg ser frem til anbefalingen etter at du har lest bøkene 🙂
    Ønsker deg ei god helg og sender mange vakre tanker fra K@ri*

  2. lisbeth58bula says:

    Takk og god helg til deg, Kari, trofaste bloggleser! Jeg gleder meg til bøkene, de komer sikkert til uka. Det blir “perfect timing”

Leave a Reply

