Morsdag i morgen

Jeg har stekt pizza, Eldstedatter har også laget en pizza, en vegetar versjon hun fikk servert på fjelltur forrige helg. Den var helt nydelig!

Jeg har også bakt en kringle til morsdagen i morgen. Neida.. jeg er ikke blitt gæren som sørger for min egen morsdag. Men JEG har også en mor. Og hun kommer til middag imorgen. Så her blir det ovnsbakte koteletter som ligger saltet og pepret i kjøleskapet allerede og til kaffen blir det kringle som da skal få glasur på seg. God morsdag alle mammaer. Because we deserve it!!

I made apizza for supper. So did my Oldest, she had tasted a vegetarian pizza on her cottage trip last weekend and wanted to make it. It was very tasty! Then I made this wreath for tomorrow. It’s Mother’s Day- but no, I’m not so nuts as to make my own Mother’s Day cake. But I , too, have a mother, you know. And tomorrow she’s coming to dinner. The pork chops are already in the fridge with salt and pepper and tomorrow they are going in the oven. The wreath will be covered with icing sugar and served with coffee later. Happy Mother’s Day  all mothers! We deserve it!

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Morsdag i morgen

  1. bente says:

    Ha en strålende morsdag. Den kringlen så utrolig god ut.

  2. lisbeth58bula says:

    Takk og i like måte, Bente!
    Nå er glasuren tatt på kringlen så det ser “riktig” ut.

  3. Birgitte says:

    Ser nydelig ut!!

  4. Bonnie says:

    Happy Mother’s Day! We celebrate it in May in the U.S.

  5. K@ri says:

    Spennende med veggispizza da 🙂 Jeg hørte rykter om klippfiskpizza da jeg var i Krisitiansund på opera i helgen, men helga ble for kort for alt som skulle smakes, så jeg får ta det igjen senere. Syns det kunne være spennende å prøve i det minste, og de som har smakt det sier at det er veldig godt 😉
    Kringlen så også VELDIG god ut, ja, faktisk så god at nå går jeg fluksens på kjøkkenet og setter en søt gjærdeig 🙂
    Ha en fin dag videre!
    Vakre tanker fra K@ri*

  6. lisbeth58bula says:

    Kringlen ble veldig god- med melisglasur. Neste gang skal jeg prøve med makron fyll.
    Godt jeg kan inspirere noen til litt matlaging da! 🙂

Leave a Reply

