Ferie!

Jeg trenger en uke med “noe annet” selv om jobben ikke akkurat tar livet av meg i år. Jeg har faktisk ganske gode dager, mye å gjøre, men snille barn og interessante arbeidsoppgaver. Likevel er det fint å kunne flate ut litt akkurat nå, for jeg er tydeligvis ikke helt på topp. I går var jeg bare glad jeg kunne raske med meg en ferdig kylling og en loff, kaste i hop en salalt og etter mat fyke en runde med støvsuger og så sette meg bums ned og gjøre ingenting resten av kvelden. Fjeset er litt bedre og jeg har sovet en lang, sunn søvn. Det er strålende sol på fjellet og jeg og Bill drar opp for å være der hele dagen. Vi kommer hjem for å sove, men reiser nok opp igjen imorgen for værmeldinga lover godt! Jeg har tatt opp selvplukkede blåbær og har fått søte muffinsformer av lillesøstra, så da kan jeg bake og ta med over haugen til hennes hytte for å besøke litt. Muffins og strikketøy- besøk! Det blir flott. Garantert.

I have slept good, it’s the weekend, I am on holidays, I am going up to the mountains with Hubby and doggie for the day, it’s sunny up there and my face is better today. I need it all even though my work does not suck the life out of me this year. My sister gave me some cute muffin cups and I have taken self-picked blueberries out of the freezer. I’ll make some muffins up at the cottage and cross the myre for a knitting/blueberry muffin- visit at her cottage later . That’ll be good. Guaranteed.

About lisbeth58bula

Teacher, mother of two tenage girls, married to a Canadian hubby, currently living in my home country Norway. I knit, crochet, do needlepoint,draw,read, listen to music,laugh a lot- and talk!
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment